Delbetala

Kör nu, betala sen!” är vårt motto på XTrafikskola . Vi vill göra det enkelt för dig att finansiera din körkortsutbildning, och därför erbjuder vi räntefri delbetalning via Resurs Bank. Det innebär att du kan dela upp kostnaden för din körkortsutbildning och betala av den på upp till 24 månader, utan att behöva betala några extra räntekostnader. Vi ger dig även möjlighet att betala hela beloppet när som helst utan extra avgifter, och du kan även välja att betala mer än det överenskomna beloppet varje månad.

Ansökan är enkel. När du har bestämt dig för att dela upp betalningen, så tar du kontakt med oss på Xtrafikskolan. Vi hjälper dig med ansökningsprocessen, inklusive en kreditprövning som ger dig direkt besked. För att beviljas kredit behöver du uppfylla följande basvillkor:

• Du måste vara minst 18 år gammal.
  • Inga betalningsanmärkningar får finnas registrerade på dig.
  • Du måste ha varit skriven i Sverige i minst 1 år.

körprov